Znanost potvrdila: Ova brza dijeta najbolje topi kile

Većina dijeta ne pruža dovoljno hranjivih tvari koje osiguravaju energiju. Naprotiv, nakon dijete uglavnom ćete se osjećati gladno, iscrpljeno i bez energije. U takvim uvjetima tijelo je pod stresom, skladišti sve što unesete i masne naslage je gotovo nemoguće istopiti. Stoga sljedeći put kada budete počinjali s dijetom, prvo dobro razmislite.

Znanstvenici, stručnjaci za prehranu, fitness gurui – svi oni imaju svoje savjete za mršavljenje i vitku liniju. Većina se svodi na dva osnovna pravila: manje jesti i više vježbati. Iako se ovi savjeti već dugo smatraju „zlatnim standardom“ mršavljenja, istina je potpuno drugačija. Za povećanu tjelesnu aktivnost potrebna je energija koju vam ograničen unos hrane ne može osigurati! Sada kada smo zaključili da ograničavanje hrane i određenih namirnica ne pruža dovoljno energije, posvetimo se najnovijim istraživanjima. Pročitajte više o “Znanost potvrdila: Ova brza dijeta najbolje topi kile”

Velike su razlike u cijenama whey proteina

Whey proteini spadaju u najpopularniju vrstu proteina, pogotovo među onima koji se bave nekom teškom tjelesnom aktivnošću, poput vježbača u teretani. Oni su dodatak prehrani i pomažu tijelu da dobije dovoljne količine proteina dnevno. Mnogi ih nazivaju i hranom za mišiće. Oni koji ne treniraju trebali bi unositi 0.8g proteina dnevno po kilogramu tjelesne mase, dok oni koji treniraju trebaju unos od 1,8g dnevno po kilogramu tjelesne mase.

Pročitajte više o “Velike su razlike u cijenama whey proteina”

Sami napravite vodu s okusom

Boca za vodu

Voda – izvor života na čitavoj planeti. Neki organizmi su se prilagodili na veće, neki na manje količine vode, no jedna stvar ostaje ista – voda svima im je potrebna. Mnogi pokušavaju brojno odrediti koliko zdrav, prosječan čovjek treba da unese vode dnevno. Sve te kalkulacije su nepotpune i netočne iz više razloga, a glavni je taj što ne uključuju dovoljan broj faktora.
Pročitajte više o “Sami napravite vodu s okusom”

Nahranite vaše mišiće proteinima ako želite masu

Bavite se sportom, bodibildingom ili jednostavno radite klasične vježbe snage, a sve u svrhu povećanja mišićne mase? Onda zasigurno znate koliko je teško povećati tu mišićnu masu, naročito u početku kada počinjete od slabih i nerazvijenih mišića. Danas ćemo vam otkriti neke tajne koje će vam pomoći da dobijete tijelo o kojem sanjate čitav život! Pročitajte više o “Nahranite vaše mišiće proteinima ako želite masu”

Sve se više ljudi odlučuje za mršavljenje

Svake godine sve više ljudi ima problema s prekomjernom tjelesnom težinom. Hrana koju kupujemo u trgovinama sadrži sve više šećera i umjetnih tvari kako bi bila ukusnija. No, sve to utječe na zdravlje čovjeka, a pogotovo na njegovu težinu. Stoga ne čudi kako se sve više po medijima spominje mršavljenje kao rješenje problema prekomjerne težine.mrsavljenje Pročitajte više o “Sve se više ljudi odlučuje za mršavljenje”

Ono što kriju od vas: Zašto dijete ne funkcioniraju?

Atkinsova dijeta, mjesečeva dijeta, UN dijeta, krono dijeta, kupus dijeta – sve one obećavaju fantastične rezultate i nevjerojatno brzo mršavljenje. Nažalost, imamo loše vijesti za vas – dijete ne funkcioniraju! Bar vam ne mogu garantirati dugoročne i održive rezultate.mrsavljenje Pročitajte više o “Ono što kriju od vas: Zašto dijete ne funkcioniraju?”

Najbolje trake za trčanje

Ako ste spremni uložiti malo više novaca, ali ne trebate trenirati kontinuirano za maratone, ovi modeli će omogućiti veći kapacitet motora i više mogućnosti konzole. Također dobivate i malo veće palube za one koji imaju veći korak i trebaju malo više podrške.

NordicTrack T 6.5S traka za trčanje

NordicTrack je dugo bilo kvalitetno ime na domaćem tržištu sa svojim jednostavnim linijama NordicTrack trenera diljem zemlje. Marka se proširila na širok spektar sprava, uključujući nekoliko kvalitetnih traka za trčanje. Pročitajte više o “Najbolje trake za trčanje”

Kad dođete u probleme, neka vam ih spirulina pomogne ukloniti

Živimo život, u kojem nemamo svi vremena, da bi svaki obrok dana pripremili kvalitetno u domaćoj kuhinji, pa to sve znači, da ponekad odemo u kakvu pekarnicu, u kakav restoran brze hrane i pojedemo nešto loše, nešto što nije baš zdravo. Pored tog hitrog tempa života, treba nam još neka zabava, da malo zaboravimo na sve ono, što se nam događa na poslu, na sve one probleme, koji se vrte oko nas, pa tako tu i tamo odemo sa prijateljima negdje van, popijemo koju pivu ili vino i tako konzumiramo alkohol.
Pročitajte više o “Kad dođete u probleme, neka vam ih spirulina pomogne ukloniti”

Tapioka

Tapioka je korijen biljke «kasave» koja potječe iz Brazila, ali doseljenici su je prenijeli i u mnoge druge zemlje pa je osim Brazila danas najviše ima u Indiji, Australiji i Indoneziji. Iz tog razloga taipoka čest sastojak u tim kuhinjama, ali nalazimo je i u ostalim kuhinjama poput japanske. Korijen tapioke sadrži 80% lako probavljivog škroba pa je stoga tapioka veliki izvor ugljikohidrata, a koristi se i u razne druge svrhe u industrijskoj proizvodnji. Lišće tapioke sadrži proteine koji su po svom biološkom sustavu vrlo slični jajetu pa se i lišće također može konzumirati. Pročitajte više o “Tapioka”

3 stvari koje se moraju znati o anoreksiji

Znaci anoreksije

Prepoznajte anoreksiju

Anoreksija je poremećaj u prehrani gdje se odbija hrana, a javlja se veliki strah od dobijanja kojeg suvišnog kilograma. Ovu bolest čini prevelik gubitak kilograma i može se više vidjeti kod žena nego kod muškaraca. Osoba sa anoreksijom započinje dijetu kako bi izgubila suvišne kilograme. Sve više i više kilogrami se tope što znači uspjeh i kontrolu. Kada se preuzme kontrola nad tijelom tada se i javljaju strahovi oko ponovnog vraćanja kilograma, pa osoba počinje upotrebljavati pilule za mršavljenje, vježbati i gladovati kako bi održala željenu kilažu. Nažalost, ovaj ciklus prelazi u naviku i osoba gubi kontrolu nad svojim tijelom. Pročitajte više o “3 stvari koje se moraju znati o anoreksiji”