Online vježbanje, kako se natjerati?

Lijepo i oblikovano tijelo bez teretane

Zahvaljujući naprednoj tehnologiji, kada god poželimo neku informaciju trebamo samo pogledati na internet. Ovo važi i za vježbanje preko interneta. Nemojte da se čudite, ovakav način vježbanja je jako popularan i zarazan pa se dosta ljudi “navuče” i totalno zaboravi odlazak u teretanu. Ukoliko niste sigurni u te vježbe uvijek se možete konsultovati sa svojim doktorom ili sa sertifikovanim trenerom.

Svakodnevno vježbanje preko interneta

Ako ste jako zauzeti, vrijeme za odlazak u teretanu i dolazak iz iste u vašem planeru jednostavno ne postoji. Međutim, ukoliko ste uporni u tome da želite smršati, pronaći ćete vrijeme. Odlazak u teretanu odmah izbacujemo, a uvodimo “internet konekciju”.  Osim što će vam uštediti velike količine novca, nećete morati izlaziti iz kuće po ružnom vremenu. Online vježbanje, kako se natjerati? Kao prvo obavežite se da ćete vježbati svako veče ili jutro, kad god imate slobodnog vremena. Ukoliko želite vidljive rezultate, vaša ishrana bi se trebala promjeniti. Više zdrave hrane, a manje štetnih masnoća. Nemojte uvijek raditi iste vježbe, s vremenom će vam postati monotone i dosadne, a tako ćete naprije odustati. Kada vježbate pustite sebi muziku, jer kako se ritam ubrzava tako se i intenzitet vježbi ubrzava. Pustite neka vas i ona malo nosi, nema veze što ne pratite tok vježbe morate se malo nasmijati i sami sebi. Dok vježbate, izbjegavajte se ograničavati vremenom. Ukoliko svaki čas gledate na sat, vjerovatno ni vježbe nećete izvoditi kako treba, što može dovesti do povrede.

Ako vam je malen budžet, ili jednostavno nemate vremena, ovaj način vježbanja je idealan. Ne morate vježbati samo da bi skinuli dodatne kilograme. Vježbajući vi se osjećate bolje, imate više energije, imate osjećaj da je vaše vrijeme kvalitetnije utrošeno, a i izgledate bolje. Što više vježbate (naprimjer plank vježba), sve više i više ćete se navikavati na tu rutinu i samo jedan dan bez vježbanja će vam biti čudan.

Komentari su onemogućeni.