Trudnoća je uzbudljiv period u životu majke

Važnost dobra ishrane za trudne majke

Kao i u svim drugim periodima života, dobra ishrana ključna je tijekom trudnoće – tim više, jer se u majčinom tijelu sada razvija novi organizam, pa su potrebe za određenim nutrijentima veće. Ako je trudnoća nešto što planirate, dobro je da i prije nego do nje dođe krenete kroz ishranu i dodatke prehrani uzimati folnu kiselinu, jedan od glavnih sastojaka koji će uvelike smanjiti rizik od nastanka spine bifide kod fetusa.
Uz to, folna kiselina važna je i za dijeljenje i stvaranje DNA i RNA. Osim folne kiseline, važno je također u tijelo generalno unositi dovoljno vitamina i minerala putem zdrave ishrane, svježeg voća i povrća, mlijeka i mesa, ali i dodataka prehrani koji vam u tome mogu pomoći. U svakom slučaju, dobro je tijelo pravovremeno pripremiti, unošenjem hranjivih tvari – a kako biste trudnoću mogli lakše planirati, računanje plodnih dana je odlična tehnika.

Dovoljno odmora za trudnice

Tijekom trudnoće majka i dijete dijele jedno tijelo – što znači da svi pozitivni i negativni utjecaji koju utječu na majku, utječu također i na dijete. Upravo zbog toga, za vrijeme trudnoće posebno je važno dobro brinuti o tijelu – što uključuje i dovoljno odmora. Trudnice su u pravilu dodatno osjetljive na umor, s obzirom da dobar dio tjelesne energije odlazi na rast i razvoj djeteta kao i na pripremu tijela za porod.
Uz to, pogotovo u trećem tromjesečju, veličina djeteta također direktno utječe na mogućnost kretanja majke, zbog pritiska na unutarnje organe, primarno pluća i srce. Zato je veoma važno ostaviti si dovoljno vremena za odmor, kao i mnoge male pauze tijekom odrađivanja fizički zahtjevnih zadataka.

Komentari su onemogućeni.