5 važnih pravila u toku vježbanja

Jednostavnim savjetima efikasno smršajte

Kako ljeto dolazi mnogima je u mislima mršavljenje i zgodno tijelo koje žudi da se pokaže na plaži. Međutim mnogi koji počnu vježbati, ako ne vide rezultate poslije nekoliko dana ili nedelja gube daljnju motivaciju. Evo 5 važnih pravila u toku vježbanja koja će osobi pomoći da ostvari svoje fitnes ciljeve i da ujedno zablista na plaži.

Dosljednost – Ako se osoba ne pridržava svog plana vježbanja, svoje fitnes ciljeve neće ni ostvariti. Ne postoje prečice kojima se mogu izgubiti neželjeni kilogrami.

Smršajte efikasno

Intenzitet – Što su vježbe u fitnesu teže, više će se kilograma sagoriti.

Uživanje – U toku vježbanja potrebno je zavoliti vježbu koja se obavlja. Ako osoba ne voli plivanje, neka proba trčanje i sve tako, dok se ne pronađe u vježbi.

Vrijeme – Vremenska dužina vježbanja je krucijalna jer utiče na rezultate vježbanja. Petominutne šetnje oko naselja su dobre, ali ako osoba bude šetala duže, oko 15 minuta, koristiće više energije, a kasnije će se tjerati i na duže relacije.

Odgovarajuća dijeta – Trčati nekoliko kilometara, pa poslije toga pojesti komad pice ili sladoled, nije najbolja ideja. Savjetuje se da se pojede užina prije nego što se izađe iz kuće. Hrana koja bi se trebala jesti, jeste nešto sa proteinima, vitaminima i šećerom, kao na primjer sir i mrkva.

Prateći ova pravila tijelo će imati dovoljno energije za sve fizičke aktivnosti. Tokom vježbanja savjetuje se pijenje vode. Pijenjem vode tijelo uklanja mliječne kiseline koje se nalaze u mišićima.

Poslije vježbanja savjetuje se konzumiranje još hrane koja je bogata proteinima. Proteini će pomoći tijelu da se oporavi od vježbanja. Kada se završi sa vježbanjem tijelo još uvijek koristi energiju jer mu je ona potrebna da se ohladi.

Za sve one koji hoće da zablistaju na plaži, neka se pridržavaju ovih pravila.

Komentari su onemogućeni.