Vježbe u fitnesu za funkcionalno tijelo

Vježbe u fitnesu su veoma korisne za sve dijelove tijela i podižu funkcionalnost cijelog tijela. U odnosu na klasični trening ili teretanu, fitnes ne jača mišiće, već ih oblikuje i pospješuje vašu funkcionalnost. Ljudi svakodnevno provode veliki dio dana u uredu, automobilu ili u školi, te zbog toga često pate od bolova u leđima, vratu ili nekim drugim dijelovima tijela. Nedostatak fizičke aktivnosti je odličan saveznik bolova, stoga ga je potrebno eliminirati. Tu vam pomažu fitnes vježbe.

Fitnes pomaže kod bolova

Vježbe u fitnesu će aktivirati sve dijelove vašeg tijela i pomoći vam da uklonite bolove koji se javljaju radi ukočenosti. Prednost fitnesa je što ne zahtijeva velike napore, te dugo vremena za odrađivanje vježbi, već u jako malo vremena možete postići odlične rezultate i krenuti s uklanjanjem boli.

Vježbe u fitnesu za noge
Vježbe u fitnesu za noge i stražnjicu

Današnja djeca već od samog početka života kreću s neaktivnim življenjem i većinu vremena provode ispred računala ili mobitela. Zbog toga je fitnes za djecu izuzetno koristan, kako bi se njihovo tijelo aktiviralo i što bolje razvijalo.

Vježbe u fitnesu za ravnije držanje

Osim bolova, neaktivnim načinom života i svakodnevnim provođenjem vremena pred računalom ili televizijom, krivi se kičma. Nepravilno držanje kod normalnog stajanja možete prepoznati po:

  • Savijenoj kičmi u gornjem dijelu 
  • Stisnutim prsima 
  • Krutim rukama ili leđima
6 najboljih vježbi ako te bole križa, leđa ili vrat

Ispravite krivo držanje

Dobra vijest je što krivo držanje nije urođeno, te se može ispraviti. Bit će vam potrebne samo neke vježbe u fitnesu koje se fokusiraju na ispravljanje kičme, a za njihovo izvođenje treba vam:

  • samo 5 minuta dnevno
  • fitnes pojas

Fitnes vježbe za tijelo

Kroz tekst ćemo vam prezentirati najpoznatije fitnes vježbe za funkcionalno tijelo, koje redovnim izvođenjem mogu ispraviti držanje, te povećati agilnost.

  1. Uhvatite fitnes pojas s rukama i raširite, te ruke podižite u rotaciji oko tijela, od donjeg dijela trbuha do donjeg dijela leđa.
  2. Uhvatite fitnes pojas i širite ga ispravljenim rukama.
  3. Sjednite na pod tako da ispružite noge i tijelo držite okomito na tlo. Fitnes pojas uhvatite rukama i prebacite preko nogu, te ga povlačite prema sebi.
  4. Uhvatite fitnes pojas rukama, stanite na njega nogama, te lagano izbočite stražnjicu i nagnite tijelo prema naprijed u kutu od 60 stupnjeva. Povlačite pojas s rukama prema gore.
  5. Za ramena će vam pomoći vježba u kojoj stanete na remen, te lagano nagnete tijelo prema naprijed i podižete pojas s mišićima ramena prema gore.

Sve ove vježbe u fitnesu djeluju na cijelo tijelo i omogućit će vam bolju funkcionalnost tijela, te pomoći umanjiti bolove koji se mogu javiti u određenim dijelovima uslijed ukočenosti i fizičke neaktivnosti.

Komentari su onemogućeni.