Koje vježbe pomažu pri mršavljenju?

Najbolje vježbe za skidanje suvišnih kilograma

Ukoliko želite da smršate, morate biti uporni u više pravaca. Jednostavno ne postoji lak način da smršate, ali ako date sebi vremena da se priviknete na zdraviji način života i postepeno uvodite promjene, mršavljenje uopšte ne mora da bude teško. Prvo što morate da uradite jeste da sredite svoju ishranu. Potrebno je da odbacite stare načine ishrane i zamjenite ih novim, zdravijim. Takođe je vrlo važno da povećate unos vode kako biste što lakše izbacili toksine iz svog organizma, ubrzali metabolizam i lakše podnijeli manjak kalorija.

Ali zdrava ishrana nije dovoljna da bi postigli neke rezultate, potrebno je i vježbati. Ako se pitate koje vježbe pomažu pri mršavljenju, odgovor je sve, samo što neke vježbe troše više kalorija od ostalih. Evo prednosti vježbi koje najefikasnije utiču na smanjenje masnih naslaga.

Trčanje:

  • Možete da trčite bilo kad, bilo gdje
  • Od opreme potrebne su kvalitetne patike, morate čuvati svoje zglobove!
  • Poboljšava kondiciju
  • Vidljivo povećava mišićnu masu
  • Povećava gustinu kostiju
  • Povećava kapacitet pluća
  • Smanjuje svakodnevni  stres
Vježbajte i mršavite

Vožnja bicikla:

  • Jedan od najefikasnijih načina za oblikovanje tijela
  • Jača srce
  • Snižava krvni pritisak
  • Sagorijeva višak masti
  • Održava tonus tijela, bedara, zadnjice i stomaka
  • Smanjuje stres i napetost
  • Odlična za borbu protiv migrene
  • Odlično utiče na raspoloženje

Preskakanje konopca

  • Razgrađuje masnoću
  • Vidljivi rezultati u kratkom vremenskom periodu
  • Jača mišiće
  • Smanjuje celulit
  • Poboljšava koordinaciju pokreta i ravnotežu
  • Povećava izdržljivost
  • Podstiče cirkulaciju
  • Jača leđne mišiće

Plivanje

  • Poboljšava krvni pritisak
  • Povećava izdržljivost
  • Troši masti i gradi mišiće
  • Odlično protiv stresa
  • Blagotvoran za zdravlje zglobova
  • Povećava kapacitet pluća

Postoji dosta različitih vježbi i ako nemate novaca za stručnjaka koji će vam predložiti najefikasniji program vježbi, najbolje bi bilo da ih sami odredite. Ne odgovara svakom trčanje ili preskakanje konopca, probajte pa odlučite. Najbitnije da ne odustajete od vježbi i rada na svom tijelu, upornost se uvijek isplati!

Komentari su onemogućeni.