Zašto je bitno piti puno vode?

Važnost vode za zdravlje organizma

Bez hrane možete izdržati sedmicama, ali bez vode ne. Maksimalan period koji ljudski organizam može da izdrži bez vode je između 24 i 48 h. Ljudsko tijelo čini 70% vode, što nam govori da je unos vode u tijelo jako bitan.  Vode ima skoro u svim namirnicama, a najviše u voću i povrću. Zelena salata, lubenica, grejpfrut, mrkva, jabuka ovo su vam samo neke od namirnica koje vjerovatno koristite u svakodnevnoj ishrani.

Znate li koliko trebati piti vode

Prvi simptomi koji se javljaju usled dužeg neuzimanja vode su suha usta, vrtoglavica, glavobolja, malaksalost, pad krvnog pritiska, a ubrzava se i rad srca, pa ako se voda ni tada ne uzme dolazi do poremećaja rada vitalnih organa. Daljim neuzimanjem vode dolazi do gubitka svesti, a nakon toga osoba koja ne uzima tečnost pada u komu. Ovo su samo neke od dobrobiti vode po ljudski organizam kako biste shvatili zašto je bitno piti puno vode:

  • Osvježavate tijelo
  • Lakše se rashlađujete
  • Smanjujete stres
  • Podižete energiju
  • Njegujete kožu
  • Regulišete probavu
  • Učvršćujete kosti i zube
  • Smanjujete grčeve

Većina ljudi nema naviku piti čistu vodu, tako da je potrebno da mislite na to svakodnevno kao na izuzetno važnu stvar. Počnite sa 3 čaše vode dnevno i svaki dan povećavajte unos vode za još jednu čašu. S vremenom prećiće vam u naviku da pijete vodu, tek onda ćete osjetiti sve blagodeti vode. Bićete zdraviji, svježiji, odmorniji. Žeđ se uglavnom manifestuje kao glad, pa ljudi uglavnom pojedu nešto umjesto da samo popiju vode. Osobe na dijeti treba da znaju da u većini slučajeva večernju glad može da suzbije čaša vode. Osobe koje piju gazirane i zaslađene sokove ne mogu da suzbiju dehidraciju, već samo da postanu hronično dehidrirane zbog toga što šećer dodatno dehidrira organizam. Pušači, osobe sa niskim pritiskom i osobe koje puno sole hranu treba posebno da obrate pažnju na unos vode u organizam.

Komentari su onemogućeni.